Wat zijn jullie openingstijden?
Ons kantoor & webshop is geopend van:
Maandag 08.00– 17.00
Dinsdag 08.00 – 17.00
Woensdag 08.00 – 17.00
Donderdag 08.00 – 17.00
Vrijdag 08.00 – 17.00.
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling.
Het kan zijn dat onze mail is tegengehouden door de spamfilter van uw emailprogramma. Dit kunt u zien door de spamfilterinstellingen in uw mailbox te controleren en zo nodig aan te passen. Komt er hierna nog steeds geen mail van ons tevoorschijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice info@touwexpert.nl
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Dit houdt in dat als u voor 15:30 uur op werkdagen besteld deze nog tot 16:45 uur geannuleerd kan worden. Een last-minute annulering kan het eenvoudigst via mail gedaan worden op: info@touwexpert.nl
Wat zijn de levertijden?
Wanneer u uw bestelling op een werkdag voor 15:30 uur besteld is wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Houdt er rekening mee dat verzending naar België een dag langer kan duren. Plaatst u een bestelling op vrijdag of in het weekend houdt er dan rekening mee dat uw bestelling op maandag of dinsdag wordt geleverd. Verder kan het zo zijn dat – tijdens drukte – uw bestelling pas geleverd wordt binnen 1 – 3 werkdagen.
Wanneer gaat het retourtermijn in?
Dat is 14 dagen vanaf dat de consument of een door hem aangewezen derde het product heeft ontvangen.
Wat doe ik als ik een klacht heb?
Touwexpert streeft er naar om in elke aankoop netjes en volledig af te leveren. Mocht het voorkomen dat u een klacht over de bestelling heeft dan kunt u deze doorgeven via: info@touwexpert.nl
Wat is een pre-order?
Een pre-order is een bestelling van een product dat op dit moment niet op voorraad is. Het artikel kan al wel worden besteld, maar wordt pas verzonden zodra het op voorraad is.